Sankabos remontas

Automobilio sankaba yra tokia pati dylanti detalė kaip ir kitos, kurias tam tikru intervalu reikia keisti, sankabos keitimas yra neišvengiamas, lygai taip pat kaip  yra keičiami variklio tepalai, kad automobilis būtų eksploatuojamas tvarkingai. 

Sankabos gedimai

Dažniausiai sudyla sankabos diskas arba susidėvi sankabos išminamasis guolis. Kai nebefunkcionuoja guolis, numynus automobilio sankabą pasigirsta pašaliniai garsai, skardus garsas, kuris laikui bėgant garsėja dėl išsausėjusio guolio. Susidėvėjus sankabos diskui, variklis pradeda nebeperduoti sukimo galios į automobilio ratus. Kitaip tariant sankaba pilnai nebesukabina variklio ir greičių dėžės dėl to, kad sukibimui skirta dalis būna pilnai nudilusi. Ši dalis veikia artimai stabdžių kaladėlių principui ir sukibo metu tiesiog dyla. Tokį gedimą paprastai nebūna sunku diagnozuoti, prasideda tos problemos kai automobiliu kylate į kalną, spaudžiate akseleratoriaus pedalą ir matote kaip kyla variklio apsukos bet automobilis greičiau nevažiuoja ir greitis nekyla.

Sankabos išminamojo guolio keitimas

www.autovirgis.lt Sankabų, variklių, mechaninių pavarų dėžių remontas Šiauliuose.

Dažnai klientai maišo kitus pašalinius garsus su išmynimo guolio garsais. Išmynimo guolis pradeda skleisti garsus tik tada, kai sankaba yra išminta, todel jis ir vadinasi išmynimo guoliu. Kai sugenda hidraulinis išmynimo guolis, dažniausiai sankabos pedalas nukrenta arba pradeda dinginėti sankaba, tai galima pastebėti pasižiūrėjus į stabdžių skysčio bakelį, jis būna beveik tusčias.