Autovirgis
Ragainės g. 4, Šiauliai
I-V 08.00 - 17.00

Atliekami remonto darbai

Mechaninės pavarų dėžės remontas

Pavarų dėžė sudaryta iš daug detalių, tačiau pagrindas yra krumpliaračiai, guoliai bei šakutės. Eksploatuojant transporto priemonę susiduriame su įvairias gedimais, pavarų dėžė nėra išimtis. Pavarų dėžės gedimų būna įvairių: nuo ūžimo, kai sudyla guoliai arba krumpliaračiai iki dėžės užsikirtimo, kai kelionės tęsti nebegalime. Atsiradus net menkiausiam gedimui pavarų dėžėje patariame nedelsti, nes bet koks gedimas pašalintas laiku, visada kainuoja pigiau. Pavarų dėže taip pat reikia rūpintis, net jei pavarų dėžė šiandien veikia nepriekaištingai, reikia nepamiršti, kad pavarų dėžėje tepalas yra keičiamas taip pat kaip ir variklyje, tik ne taip dažnai. Pakeitus tepalus laiku, pailginate pavarų dėžės ilgaamžiškumą bei išvengiate galimų gedimų.

Variklių remontas

Automobilių vidaus degimo varikliai yra dviejų tipų dyzeliniai ir benzininiai. Automobilio varikliui kaip ir bet kam kitam reikalinga priežiūra, kad visada pasiektume tikslą laiku ir be rūpesčių. “Autovirgis” atlieką visapusišką vidaus degimo variklių remontą : keičiame tepalus, filtrus, variklio diržus, grandines ir kitas variklio detales.

Sankabos remontas

Automobilio sankaba yra tokia pati dylanti detalė kaip ir kitos, kurias tam tikru intervalu reikia keisti, sankabos keitimas yra neišvengiamas, lygai taip pat kaip yra keičiami variklio tepalai, kad automobilis būtų eksploatuojamas tvarkingai. Dažniausiai sudyla sankabos diskas arba susidėvi sankabos išminamasis guolis. Kai nebefunkcionuoja guolis, numynus automobilio sankabą pasigirsta pašaliniai garsai, skardus garsas, kuris laikui bėgant garsėja dėl išsausėjusio guolio. Susidėvėjus sankabos diskui, variklis pradeda nebeperduoti sukimo galios į automobilio ratus. Kitaip tariant sankaba pilnai nebesukabina variklio ir greičių dėžės dėl to, kad sukibimui skirta dalis būna pilnai nudilusi. Ši dalis veikia artimai stabdžių kaladėlių principui ir sukibo metu tiesiog dyla. Tokį gedimą paprastai nebūna sunku diagnozuoti, prasideda tos problemos kai automobiliu kylate į kalną, spaudžiate akseleratoriaus pedalą ir matote kaip kyla variklio apsukos bet automobilis greičiau nevažiuoja ir greitis nekyla. Dažnai klientai maišo kitus pašalinius garsus su išmynimo guolio garsais. Išmynimo guolis pradeda skleisti garsus tik tada, kai sankaba yra išminta, todel jis ir vadinasi išmynimo guoliu. Kai sugenda hidraulinis išmynimo guolis, dažniausiai sankabos pedalas nukrenta arba pradeda dinginėti sankaba, tai galima pastebėti pasižiūrėjus į stabdžių skysčio bakelį, jis būna beveik tusčias.

Plaukiojančio smagračio keitimas

Dažnai automobiliai, kuriems susidėvi plaukiojantys smagračiai pradeda skleisti nemalonius garsus, tarsi kažkas būtų laisva ir trankytusi ypač kai atleidinėjate sankabą, būtent tuomet kai plaukiojantis smagratis ir turėtų slopinti tą vibraciją ir sukabinimo momentą. Taip nutinka dėl susidėvėjusio perdavimo mechanizmo, subyrėjusių spyruoklių, susidėvėjusio guolio ir panašių gedimų.

JSOFT